Alhamdulillah

Saturday, 17 May 2014

Hari Istimewa sepanjang Mei

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Setelah hampir 3 minggu menyepikan diri kerana 'busy' dengan tugas2 harian...akhirnya hari ini berjaya menjenguk blog  tersayang..cheewwwah! Blog sendiri pun dah 3 minggu tak tengok , blogwalking lagi la tak sempat huhu rindu nak baca coretan kawan2 blogger semua.

Apa2 pun  sempena bulan Mei yang banyak meraikan hari2 istimewa, saya ingin ambil kesempatan disini untuk ucapkan:

gambar ihsan dari google

gambar ihsan dari google

gambar ihsan dari google

gambar ihsan dari google

Hujung bulan Mei (bermula 28 Mei) juga akan bermulanya cuti sekolah pertengahan tahun 2014 (selama 19 hari). Tentunya bamyak pihak yang akan menyambut cuti sekolah ini dengan senyum lebar dan telah membuat pelbagai perancangan menarik untuk mengisi masa cuti bersama-sama keluarga masing2. Semoga semua perancangan berjalan lancar...!

Sekian, wassalam!

5 comments:

Ummu Madihah said...

Salam Ju,

Lama menghilang diri! Sampai kena ucap pelbagai ucapan hari segala macam yang tertunggak, he he! Apapun, selamat hari guru yang belated untuk Ju dan semua yang bergelar guru!

Tuan Juhaida said...

Terima kasih ummu hihi...rangkum sekali ucapan dlm satu entry. Sibuk murid2 nak exam

Rozita Ismail said...

ada lg hari yg tertinggal tu,hari keluarga sedunia..pm kita ucap aritu..hihi

Mummydearie said...

Saya lambat jengah sini makanya semua hari pun dah terlepas :) Paling hampir Selamat Hari Gurulah, TJ dan katanya hujung bulan ni 11th anniversarykan :)

hainom OKje said...

Nak ucap hari Ulang tahun perkahwinan tunggu 31 mei le hehe..sure punya ada entri istimewakan...