Alhamdulillah

Sunday, 3 November 2013

Majlis Ihtifal 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Semoga semua teman berada dalam keadaan sihat dan ceria selalu. Selamat berhujung minggu!

Seawal pukul 8.00 pagi tadi kami sekeluarga telah berada di UIAM untuk Majlis Ihtifal ke-12 tadika putera bongsu kami, Danish (4 tahun).

Kad jemputan
muka Danish mula2 sampai monyok coz x nak berpisah dari mama

Dalam Main Auditorium UIA


Si cilik 2 & 3 tahun sedang membuat persembahan. Comel saaangattt!

Graduasi murid umur 3 tahun bersama ibubapa  masing2 - dapat scroll with certificate and toys
Persembahan murid 6 tahun
majlis khatam Quran
graduasi
kalam jamaie / choral speaking
Persembahan murid 4 tahun... my little Danish...yang kedua dari kanan
Persembahan murid 4 tahun... my little Danish...yang kedua dari kanan
Danish sedang beratur untuk terima hadiah.

Danish dapat hadiah.




Ok, itu sahaja coretanku kali ini. Jangan lupa baca last entry tentang jamuan Hi-Tea ye. Terima kasih semua atas sokongan dan kesudiaan membaca entry hingga ke akhirnya.
Sekian, wassalam!

11 comments:

Wirda Amir said...

salam ju..

alololo...comel je danish...monyokpun tetap comel...

nurbijen said...

betul kata wir,Danish tetap comel walau dgn muka monyok...

Maria Firdz said...

Kwn sekerja sy pun de juga g nih.

Puan Kutu said...

alolo danish sgt comel..dpt hadiah apa?set mainan golf ke?kelas hadiah danish ye..

majlis macam ni sy suka tgok persembahan anak2 kecil..comel sgt..:)

Rozita Ismail said...

tahniah baby!tp thn dpn bby sek kat cni lg kan?nt nak main golf kat mana tu?hihi..

hainom OKje said...

Wah sukalah Danish tu dapat hadiah lagi hehe.....

LYAfrina said...

hehe..comey2 jer..
asya hari sabtu ni ada konvo skolah dia..

aTieYusof Family said...

comelll lah Danish! ensem :)

NoEn said...

bestnya dia dpt hadiah

Jari Manis said...

lama betul jm x singgah sini :-)

Mestilah baca. ...sama2 kasih

aTieYusof Family said...

salam singgah selasa kak..busy ker? :)