Alhamdulillah

Saturday, 2 February 2013

Tribute untuk Abah!

Assalamualaikum...dan salam sejahtera untuk semua...Berjumpa kita untuk kali ini dengan sedikit coretan penghargaanku untuk abah tersayang sempena hari lahirnya yang ke 63 tahun hari ini.



Coretan ini khas buat abah tersayang yang sentiasa disisi saat susah dan senangku sejak kecil hingga dewasa. Moga Allah memberikan kesihatan yang baik kepada abah, murahkan rezeki yang halal serta berkati hidup abah tersayang yang banyak berkorban untuk kami sekeluarga.

Abah, 

Tiada kata-kata indah yang dapat kulafazkan untuk mengganbarkan dirimu dengan tepat. Abah memang seorang yang penyayang, bertanggungjawab, baik,gigih berkerja, bijak serta sentiasa berfikiran jauh dan positif. Abah juga sentiasa mengikut perintah Allah serta meninggalkan segala laranganNya. Abah memberikan didikan agama yang cukup kepada kami dan mahukan kami berjaya cemerlang dunia dan akhirat. Abah juga adalah sang suami yang setia dan penyayang kepada ma (ibuku)....chewwwaahhhh!

Abah,
Sesungguhnya kami sangat bertuah dianugerahkan abah sepertimu. Jasamu membesarkan kami tidak mungkin dapat dibalas..Tidak dapat kubayangkan hidupku tanpa abah disisi...(walaupun saat itu akan pasti tiba jua kerana janji Allah itu pasti).

dari kiri: ma,abah,my hubby, adik, adik iparku.
dihadapan: anak anakku ;Danial, Danish & Haikal

abah dan adikku


Abah,
 Terima kasih dan selamat hari lahir yang ke-63 tahun (2 February 1950 - 2 February 2013).
Kami sayang abah!


10 comments:

lensaview said...

We all love u abah...

Tuan Juhaida said...

yupp! betul tu lensaview

CeqGu said...

Laaa....besday abah ida sama dgn saya rupanya....

nurbijen said...

Happy birthdya abah... kirim salam kat abah dgn ma sekali.. Insya Allah, semoga abah terus diberi kesihatan yang baik, amin!

Tuan Juhaida said...

alamak lupa nak wish besday kat anis...happy birthday,anis!

azlina razak said...

eh2..saya pon ada sama..hehe..tu lah kluarga bahagia kita kan? cukup set dah..

the happy one said...

Tadi call ma, ma bgtau yg Dr. ckp mata abah dh makin ok ckit... alhamdulillah...

hainom OKje said...

Hepy bezday Abah TJ....moga Abah TJ bahagia selama lamanya disamping keluarga...
Pssst...ni karangan mesti A+ kan TJ...

hainom OKje said...

Hepy bezday Abah TJ....moga Abah TJ bahagia selama lamanya disamping keluarga...
Pssst...ni karangan mesti A+ kan TJ...

Tuan Juhaida said...

Hehe