Alhamdulillah

Sunday, 17 March 2013

Pameran Topeng Sedunia @ Muzium Negara 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ni saya nak war-warkan pada semua teman-teman bahawa sekarang ni sedang berlangsung "Pameran Topeng Sedunia" di Muzium Negara.



Tiket dewasa RM5 dan kanak-kanak RM2







hehe topeng Ultraman pun ada juga


 Replika mumia pun ada



mama dan little Danish


 Danial~ Real potrait live sketching

  Danish~ Real potrait live sketching

 mama & papa

1 potrait RM18

Haikal dan Danial~moga jadi anak2 yang soleh!

Itu saja catatan perjalanan kami hari ni. Jika berpeluang, singgahlah ke Muzium Negara untuk melihat sendiri pameran Topeng 2013 ni.
Wassalam



4 comments:

Anonymous said...

bebudak tu ok ke...xngigau ke coz tengk byk sgt topeng pelik2?hihi

Tuan Juhaida said...

Ok je hihi

Anonymous said...

bukan apa aritu ida ckp danish sanggup dok jauh2 dr ida coz tkut time ida pkai mask itam...ni kan lak pelbagai jenis tpeng yg menakutkan dia tengk...!!!hehe

Tuan Juhaida said...

Oo hihi.takde benda pun.dia dok jauh masa ida pakai mask bukan sebab takut tp dia x suka ida pakai mask.smlm ok je dia.riang ria blari2 dgn abg2nya