Alhamdulillah

Friday, 15 March 2013

Ustaz Azhar Idrus datang rumah!

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Ini 'entry' keduaku untuk malam ini...baca jangan tak baca ya...hehe
Tajuk tu gempakkan.....hehe sebenarnya Ustaz Azhar Idrus tak datang rumah...yang datang ke rumahku ialah buku terbaru Ustaz Azhar Idrus (Cetakan pertama:feb 2013) .

RM15 senaskhah dan boleh diperolehi di MPH.
 Keluaran Telaga Biru.

Yang 'bestnya' , buku ni diadaptasi oleh Kartunis Athool supaya lebih santai dan menghiburkan penyampaiannya serta mempunyai mesej yang jelas.



Bacalah...teman-teman semua, jangan lupa dapatkan buku ni di pasaran ya.Sekian.Tata!

5 comments:

Anonymous said...

akak pun suka uai ni,kelakar sgt...hehe

nurbijen said...

hehehe, gempak jer tajuk tu... ingatkan betul2 UAI, buka pun jadi la kan? ekekke

Tuan Juhaida said...

Hehe buku UAI dtg rumah pun kira ok dah hihi.terkejut tak nur?? Hihi nur anak saya,danial pun minat origami

CeqGu said...

Laju jer klik entry ni....rupa2nya buku hihi

Tuan Juhaida said...

Haha jgn marah anis