Alhamdulillah

Friday, 30 August 2013

Open house & daging dendeng arab

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Salam hari jumaat; penghulu segala hari. Moga teman semua berada dalam keadaan aman sejahtera.

gambar ihsan google

Alhamdulillah, hari ini ada satu lagi jemputan rumah terbuka dari teman sekerja. Rezeki hari Jumaat..! So, selepas tamat waktu persekolahan, kami beramai2 konvoi menuju ke destinasi. Dekat je hehe.

Pelbagai juadah yang lazat disajikan antaranya nasi with daging dendeng Arab (yang sangat sedap!), nasi himpit kuah kacang, makaroni bakar, spaghetti, ayam bakar, daging kambing pun ada dll. Alhamdulillah. Terima kasih Kak Hazlila! Moga lebih murah rezeki dan hidup lebih diberkati. In sha Allah!



makaroni bakar



meriahnya raya!
Tuan rumah ( Kak Hazlila) yang bertudung biru
cantik hiasan atas meja ni!

Ok Kak La, terima kasih banyak2. Lain kali ajak lagi tau hehe. Tata! Wassalam!

"Gendang gendut, tali kecapi,
kenyang perut, suka hati"


Sebelum terlupa, nak wish juga:

gambar ihsan google
gambar ihsan google


Jumpa lagi next entry.

9 comments:

Rozita Ismail said...

waah...meriahnyeeer!hihi..

Tuan Juhaida said...

Meriah gitu bila cecikgu satu sekolah(pg ptg) dpt bkumpul dlm suasana yg lebih relaks n santai

nurbijen said...

best nyer open house... dah la nampak meriah... seronok dapat kumpul dan makan ramai2 :)

aby said...

salam merdeka TJ ..
kenyang perut senang hati ..
menarik tu, apatah lg kenyang dengan juadah yg sedap2 ..

Tuan Juhaida said...

Betul tu nur.

Tuan Juhaida said...

Salam merdeka aby.mmg rasa nikmat bila mkn beramai2 gitu hihi

hainom OKje said...

Lama dah teringin nak buat makaroni bakar tu TJ mesti sedapkan...letak daging banyak2 ...

Tuan Juhaida said...

Ha ah.sedap sgt okje.sy pun x terbuat2 lg.raya hari tu ada juga menu makaroni bakar ni umah MIL.kakak ipar buat hihi

MaMa Rey said...

wah menarik dan nampak sedap2 menu2 tu TJ..makaroni bakar tu yg buat liur nak kuar hehe