Alhamdulillah

Saturday, 7 December 2013

Blogger Most Wanted!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Syukur, alhamdulillah sudah selamat sampai ke kampung tercinta di Kota Bharu, Kelantan. Kami balik ikut jalan Gua Musang dan alhamdulillah, tiada jalan ditutup kerana banjir. Hujan menemani sepanjang perjalanan dari Kuala Lumpur  namun alhamdulillah kami selamat sampai ke destinasi. (Ni kira aktiviti cuti sekolah ke-13:Balik kampung!hehe)

Sampai je rumah tokbah terus main kucing2 tokbah hehehe
 ^^^^^^^^^^^^^^^^

Tertarik dengan artikel di dalam akhbar Harian Metro:

Jom kawan2 blogger! 14 Disember 2013 , MIECC, The Mines

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Ini pulak kartun senario hari ini yang mencuit hati :


Sekian, wassalam!

8 comments:

intanfirdaus247 said...

salam..wah seronoknya balik kampung..alamak...14 hb x boleh gi..ada meeting:(

intanfirdaus247 said...
This comment has been removed by the author.
Tuan Juhaida said...

Tulah.sy pun x leh gi.masih kat kg time tu

Rozita Ismail said...

Alhamdulillah..smpai ngan selamat kat kg..

Tuan Juhaida said...

Syukur!jln pun ok...takde banjir.hujan pun kat pahang je.bila masuk kelantan..mendung n hujan sikit2 je

umi alya said...

sy dha dftar 3 hari lepas tp xpasti dpt g k tak..

Tuan Juhaida said...

Oo kena daftar ye?best juga kalau dlt gi ni.teringin nak jumpa teman2 blogger yg semuanya hebat2 ni dan sblm ni hanya sempat kenal di alam maya ye

Rozita Ismail said...

hepi tok bah..cucu2 blk