Alhamdulillah

Friday, 5 July 2013

Projek Baju Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Best tak tajuk tu? hehe . Projek Baju Raya tu bukan untuk diri sendiri tapi untuk menggembirakan mereka yang memerlukan (anak yatim, ibu tunggal  & orang kurang berkemampuan). Projek ini anjuran Biro Agama & Kebajikan  tempat kerja suamiku. Alhamdulillah, ada  juga baju yang dapat dikumpul & didermakan walaupun dalam masa yang singkat. Jutaan terima kasih juga kepada teman2ku yang turut menderma (sebenarnya tak sempat nak war2kan kepada semua kerana  saya sendiri pun baru diberitahu tentang projek ni).

gambar ihsan Google

Semoga aktiviti begini akan diadakan dengan lebih kerap. 
Sekian, wassalam!

8 comments:

nurbijen said...

Dah tamat ke?

Tuan Juhaida said...

Dah nur.ptg ni majlis penyerahan

Wirda Amir said...

awalnya pesiapan....sebelum puasa dah siap dah..ahamdulillah...

Tuan Juhaida said...

Hehe tulah ni fasa pertama.mgu dpn fasa kedua plakk.kutipan pakaian terpakai yg masih elok utk di dermakan kpd golongan yg lebih memerlukan

Rozita Ismail said...

ida derma gak ke?moga sumbangan yg dihulurkan dpt meringankan beban org2 yg memerlukan..

Tuan Juhaida said...

Ya

hainom OKje said...

Bagus ada projek cenggitu... Dpt tolong mereka yg memerlukan lagi pun byk baju TJ cantik cantikkan....
Okje punya byk yg tertanggal hook hehe

Tuan Juhaida said...

Hihi klakar okje ni.ni ada kutipan fasa 2 plak ni.