Alhamdulillah

Sunday, 7 July 2013

Panggilan Carlo Rino

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hehe kelakar tak tajuk tu? Pagi tadi sempat berkunjung ke butik Carlo Rino, Midvalley. Sebab baru dapat voucher RM100 daripada Carlo Rino sempena 'besday'ku pada bulan Julai ini. So, tak menyempat2 terus pergi beli handbag (padahal birthdayku hujung bulan ni hehe).


Untuk pengetahuan semua, memang saya pengguna & peminat tegar handbag Carlo Rino sejak bertahun -tahun lamanya hehe.

Ada satu entry sebelum ni pun tentang Carlo Rino. Boleh klik di sini.

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Inilah rupa handbag yang baru dibeli tadi (full leather). Lembut sangat kulitnya. 

Sekian. Itu sahaja untuk kali ini. Wassalam.


15 comments:

umi alya said...

Alhamdulillah rezeki.. cuma perlu tambah jer bakinya

Tuan Juhaida said...

Alhamdulillah.hihi.walaupun dpt voucher rm100 je,jadilahkan

Rozita Ismail said...

Alahai...tumpang tengok je ler!!!walau berkenan tp xmampu lg!hehe...

nurbijen said...

wah hadiah birthday in advance... mmg kamceng sgt la dgn carlo rini ni yer, sampai dapat voucher utk birthday....
lawa beg tu...

Wirda Amir said...

dah tolak voucher tu bpe plak tinggal harganya..?hehehe...tentu mash mahalkan ju....cantik sgt beg tu...beg raya ke..?

Wirda Amir said...

yang bentuk hati tu coin beg ke ju...geram plak tgk...

Wirda Amir said...

ju...suka tgk baju anak ju..pakai sama semua...senang nak kenal diorg sebagai adik beradik kalau pertama kali tgk....

Tuan Juhaida said...

Hihi takpe.beg akak pun cantik juga

Tuan Juhaida said...

Mmg utk ahli dia akan bg voucher birthday

Tuan Juhaida said...

Beg x sempat raya pun wirda.beli harini,esok terus pakai hihi.mahal sikit sebab full leather

Tuan Juhaida said...

Ya.bole asingkan tu.cutekan?pastu dpt extra satu lg gift hihi

Tuan Juhaida said...

Tima kasih hihi.mmg saya sejak depa kecik suka tgk depa pakai bj sedondon hihi

hainom OKje said...

Cantik! Nak pakai bila tu TJ? Okje tgk cikgu kat sekolah anak... Pergh!..bergaya sakan depa hehe!

Tuan Juhaida said...

Haha dah pakai masa gi bilik mayat hihi.nasib baik x lekat bau formalin yg kuat tu hihi.
Sy cikgu yg biasa2 je. ..xde la bergaya2 tu hihi

Didie Kamila said...

Lawa design handbag tu..