Alhamdulillah

Monday, 1 July 2013

Alamak...anjing pun ada bagpack!


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ni ada satu lagi produk di pasaran yang saya nak kongsi kat sini. Tadaaaa!


1 Set: Pet Circle Backpack & Leash for Pets
gambar ihsan google

gambar ihsan google

Memang dalam dunia hari ni macam2 ada.

8 comments:

Rozita Ismail said...

skali tengk kelakar lak!tp agaknya apa ler yg dog tu bwk kat dlm bag tu?tulang kot..!!

aTieYusof Family said...

macam2 zaman skrg ni Kak..
kekadang tu pelik2..hehe

nurbijen said...

Untung anjing2 tu... hihihi

Tuan Juhaida said...

Tulah pasal hihi.agak2 dia pandai x amik sendiri brg dlm beg tu hihi

Tuan Juhaida said...

Mmg byk yg pelik2 hihi

Tuan Juhaida said...

Lucukan!

hainom OKje said...

Hehe...macam nak gi sekolah je anjing tu TJ

Tuan Juhaida said...

Hehe educated tu