Alhamdulillah

Sunday, 23 June 2013

Underwear untuk handphone?


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Just nak share something ...agak berkait dengan eksploitasi wanita (walaupun tidak secara direct). Lagi tentang aksesori handphone. Tak caya? Boleh tengok gambar di bawah ni:

photo
gambar ihsan google

gambar ihsan google

So, apa pendapat teman-teman semua?

Sekian, wassalam.














10 comments:

Rozita Ismail said...

saja kan nak memalukan kita kaum wanita..!tp akak xpenah jumpa lg aksesori utk hphne camtu...

mama3heroo said...

haha..mengarut btl..

Tuan Juhaida said...

Underwear utk button iphone tu now 3 rm39.ada less 51%.mengarut tul

Tuan Juhaida said...

Tulah pasal hihi

nurbijen said...

ish ish, tak patut, tak patut.. mcm tu la dunia bila dah hilang malu... benda yg sepatutnya sorok, dah jadi tontonan umum

Tuan Juhaida said...

Tulah pasal.semua benda dah jd terlalu common.dunia akhir zaman.manusia dah hilang perasaan malu

hainom OKje said...

Hehe...kelakarlahkan....
mana dapat gambar tu TJ

Tuan Juhaida said...

Dpt email hihi.now ada less.3 cute underwear tu rm39. Utk iphone...macam2 hihi

Kniedaz said...

salam kenal ^_^
Amboi..hp pun kena pakai underwear ke? ni dah mengarut ni tapi mesti ramai juga yang beli huhu

Tuan Juhaida said...

Tulah.mengarut kan.tp mesti ada juga yg beli ni