Alhamdulillah

Thursday, 18 April 2013

Recite hadith from Little Danish!

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hadith ini bermaksud," Sesungguhnya barangsiapa yang meninggalkan solat dengan sengaja akan terlepas jaminan Allah dan Rasul-Nya"

Buku "70 Hadis Mudah hafal dan Mudah Amal " untuk kanak-kanak . Memang bagus dan wajar dibeli sebagai sumber rujukan  sekeluarga. Harga: RM 25. Keluaran PTS Islamika Sdn Bhd.

Sekian!

9 comments:

Rozita Ismail said...

so cute la bby ni..!!!!bijak2...hihi

Tuan Juhaida said...

Hihi tq

hainom OKje said...

Oh...bagus jugakkan TJ.. Teringin nk carilah...

nurbijen said...

sweet jer tgk Danish.... kecik2 dah pandai recite hadis :)

Tuan Juhaida said...

Tu danish belajar kat sek dia hihi.budak kecik kan senang hafaz sebab fikiran dia bersih lg

Tuan Juhaida said...

Nanti x lama lg kan pesta buku kl kat pwtc.jom kita terjah hihi

umi alya said...

cerdiknya..

elly-daily said...

mungkin buku tu sesuai untuk saya hehehe.

MyFreeMinded said...

hebat kan kecil2 dah boleh recite hadis.. nak cari gak lah buku tu..